Meditatie

Povesteste intamplarea ta. Afla parerea si celorlalti!
Limena

Meditatie

Mesaj de Limena » 09 Mar 2011, 17:58

As dori ca in acest topic sa apara lamuriri cu privire la meditatie in primul rand, dar cine vrea poate sa vina si cu tipuri de meditatie ca discutie in cadrul topicului.

Nelamurile acestea sunt pentru incepatorii care inca nu percep si disting lumile spirituale ci doar simt senzatii.

Nu-i cunosc denumirea din literatura spirituala si ezoterica dar pot descrie tipul de meditatie pe care-l fac. Stau intinsa in pat si caut sa ma relaxez tot mai profund, corpul devenind aproape amortit si apoi stau si observ ce se intampla. Ce am observat e ca sunt constienta de amorteala trupului, de multe ori sunetele ce se produc prin casa se aud amplificat producand un val ca si senzatie prin corp (insa zgomotele nu ma deranjaza, caci sunt izolate si nu persistente), apoi am observat ca se mai intampla ceva ce numai ascultand o melodie in stare de relaxare se intampla: un fel de valuri (intensitate) din zona inimii, nu-mi pot da seama daca se disipa prin tot corpul, insa in zona inimii simteam intens si intr-un fel era corelat si cu creierul, ba chiar cautam sa vad daca se poate mentine un timp mai lung acele valuri sau fluxuri de energie (valurile si nu intensitatea); asa ca atat cat am vrut sa mentin valurile sa aibe loc, ele apareau...apoi intram in vis si nu mai aveau loc, dar cum imi reveneam din vis (fara a-mi scoate corpul din relaxare) si-mi propuneau sa vad daca reapar, se intamplau din nou sa apara.
Sunt doar senzatii si nu stiu inca de ce natura sunt sau daca treptat ma voi obisnui cu ele si-si vor face aparitia adevarata lor natura.
Un alt tip de senzatie mai diferita de acele valuri le simteam in zona palmei stangi, cel putin asa a fost ultima data, insa apar in ambele palme. Dar aici energia se simtea local si nu precum valurile.
Daca cuiva ii sunt familiare aceste senzatii, ar putea sa expuna ici o opinie?!...

SAF
Moderator Global